سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای کرتین وال

یکی از انواع نماهای  ساختمانی که از زیبایی منحصر بفردی برخوردار است نمای کرتین وال میباشد. نمای کرتین وال بر خلاف سایر نماها با اختلاف از سطح ساختمان ساخته میشود و همین موضوع  میتواند وزن ساختمان را تا حد زیادی کاهش دهد. نمای کرتین وال معمولا بر روی ساختمان هایی که ارتفاع زیادی دارند نصب و اجرا میشود.

نمای کرتین وال مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش میدهد و از هدر رفت گرما در فصل زمستان و همچنین سرما در فصل تابستان از داخل ساختمان جلوگیری میکند. نمای کرتین وال نهایت شفافیت را برای فضای داخلی ساختمان بوجود می آورد زیرا شیشه نور را به خوبی از خود عبور میدهد و میتواند فضای داخلی ساختمان را به خوبی روشن کند. نهایت شفافیت را برای فضای داخلی ساختمان بوجود می آورد زیرا شیشه نور را به خوبی از خود عبور میدهد و میتواند فضای داخل ساختمان را به خوبی روشن کند. نصب نمای کرتین وال بسیار کوتاه تر از دیگر نماهای موجود میباشد زیرا قسمت اصلی نما در کارگاه تولید شده و در آخر بر روی ساختمان مونتاژ میشود.

نمای کرتین وال هزینه نگهداری و مراقبت از نما را تا حد زیادی کاهش میدهد. در صورتی که هر بخش از نما با مشکلی مواجه شود به راحتی میتوان قسمت معیوب را با قسمت نو جایگزین نمود. امکان استفاده از شیشه های یک یا دو جداره بر روی نمای کرتین وال وجود دارد. شیشه های دو جداره به مراتب بهتر از نوع تک جداره میتوانند در انتقال گرما و سرما عمل میکنند و یک عایق حرارتی بسیار خوب محسوب میشوند. شیشه هایی که برای ساخت نمای کرتین وال به کار میروند میتوانند از نوع رنگی باشند. شیشه های رنگی زیادی وجود دارد که میتوان از آنها برای هر چه زیباتر شدن نما استفاده نمود. از دیگر ویژگی های نمای کرتین پایداری آن در برابر لرزش های ناگهانی مانند لرزش حاصل از زلزله و یا طوفان میباشد. شرکت آکام گستر کیش از جمله شرکت های با تجربه در زمینه ی نمای کرتین وال و اجرای آن می باشد .